http://hotface.gr/wp-content/uploads/2017/05/agkistrosimirage2000.jpg

Πρωτοφανές: Το Mirage 2000EGM που έπεσε πλέει (!) προς την Εύβοια – Δεν συνετρίβη αλλά προσθαλασσώθηκε… μόνο του! – Αγώνας για να ανασυρθεί

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ!

του Γιάννη Πετρίδη

 

Θρίλερ με το Mirage 2000EGM της Πολεμικής Αεροπορίας που έπεσε στις 12.18 στην θαλάσσια περιοχή νότια των Σποράδων: – Λόγω της θαλασσοταραχής αποκόπηκε τμήμα του

 

Το αεροσκάφος αυτή την στιγμή… πλέει (!) κανονικά και σχετικά ανέπαφο, έχει διανύσει απόσταση 12 μιλίων παρασυρόμενο από τα ισχυρά ρεύματα (!) από το σημείο που έπεσε, σε μια πρωτοφανή εξέλιξη που σίγουρα δεν δικαιολογείται ούτε από το ύψος εγκατάλειψης, ούτε από τις συνθήκες που έπεσε.

 

 

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Εθνικής Αμυνας αποκλειστικά στο pronews.gr, μετά την εγκατάλειψη από τον 28χρονο υποσμηναγό, που αναφέρεται από τον πιλότο του, ότι έγινε περίπου στα 1000 πόδια ύψος (330 μέτρα) το αεροσκάφος, έπεσε ακυβέρνητο, αλλά δεν συνετρίβη στην επιφάνεια της θάλασσας, όπως θα ήταν το φυσιολογικό, ούτε καν προσθαλασσώθηκε, έστω τυχαία, για να βυθιστεί εν συνεχεία.

 

 

Το αεροσκάφος ακούμπησε την επιφάνεια και διανύοντας κάποιες εκατοντάδες μέτρα επάνω στην επιφάνεια, σταμάτησε χωρίς να βυθιστεί και… άρχισε να πλέει σε μία εξέλιξη αεροπορικού ατυχήματος που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο!

 

 

Αυτή την στιγμή τα ρεύματα έχουν παρασύρει το αεροσκάφος σε μία απόσταση 12 μιλίων από εκεί που έπεσε και έχει πλησιάσει στην ακτή σε απόσταση ενός μιλίου από το Σαρακήνικο, μια παραλία της Κύμης Ευβοίας!

 

 

Γύρω του βρίσκονται σκάφη του Λιμενικού και θα επιχειρηθεί να ανακοπεί η πλεύση του του και να επιχειρηθεί ανέλκυσή του… πριν πιάσει παραλία!

 

 

Επίσης  κλιμάκιο της 206 ΠΑΥ (Πτέρυγα Αεροπορικών Υποδομών) βρίσκεται κοντά του με δύτες για να προσδέσουν μπαλόνια γύρω του, να αποτρέψουν την βύθιση και να καταστεί δυνατή η ανάσυρσή του.

 

 

Σε ότι αφορά την αιτία της πτώσης του, αναφέρεται από τον πιλότο ότι ήταν κράτημα του (ανέκαθεν προβληματικού…) κινητήρα SNECMA M53 P2.

Ο 28χρονος υποσμηναγός πετούσε τη στιγμή εκείνη μεταξύ 500 και 1000 ποδών από την επιφάνεια της θάλασσας και όταν απάτυχαν οι προσπάθειες επανεκκίνησης του αεροσκάφους λιγο πριν αυτό ακουμπήσει στην επιφάνεια της θάλασσας το εγκατέλειψε.

 

Το αεροσκάφος είναι κατασκευής της Dassault-Breguet.

 

Τεχνικά στοιχεία:

 

Ώση 95 kN

Πλήρωμα 1 (C/5/9), 2 (B/D/N)

Μήκος 14,36 m

Εκπέτασμα 9,13 m

Ύψος 5,30

Επιφάνεια πτέρυγας 41

Μεικτό βάρος 10.200 kg

Μέγιστο βάρος απογείωσης 17.000 kg

Μέγιστη ταχύτητα 2.340 km/h (2,2 Mach)

Αυτονομία 1,480 km

Μέγιστο ύψος 18.000 km/h

Βαθμός ανόδου 285 m/mi

Πολυβόλα 2x 30 mm DEFA cannon

Πύραυλοι αέρος-αέρος 4x R.550 Magic II IR, 4x MBDA Mica. Για αποστολές αέρος-επιφανείας AM-39 Exocet.

 

 

Σημειώνεται ότι στις 9 Ιουνίου του 2011 ένα διθέσιο αυτή τη φορά αεροσκάφος Mirage 2000BGM είχε επίσης φτάσει στην επιφάνεια της θάλασσας σχεδόν άθικτο όταν οι δύο χειριστές του (Μ.Κουρτής και Μ.Μήτσιου,) το προσθαλάσσωσαν μετά από κράτημα του κινητήρα.

 

https://i0.wp.com/www.ww2wrecks.com/wp-content/uploads/2017/01/miragesamos5.jpg

Μάλιστα το αεροσκάφος αργότερα ανελκύστηκε από ειδικό κλιμάκιο της ΠΑ.

 

«ΑΓΚΙΣΤΡΩΘΗΚΕ» ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ 206 ΠΑΥ

 

 

«Aγκιστρώθηκε» από το προσωπικό της 206 ΠΑΥ (Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών) της ΠΑ, το μεγαλύτερο τμήμα του αεροσκάφους Mirage 2000EGM της Πολεμικής Αεροπορίας που έπεσε στις 12.18 στην θαλάσσια περιοχή νότια των Σποράδων, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο να διατηρηθεί, αφού στην περιοχή πνέουν άνεμοι 7 μποφόρ.

 

Ενα τμήμα του αεροσκάφους τελικά αποκολλήθηκε στην προσπάθεια να αγκιστρωθεί (φυσικά είχε υποστεί ήδη την κόπωση από την πτώση) αλλά και λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή, παρασύρθηκε προς άλλο σημείο, δυσκολεύοντας το έργο της ομάδας και βέβαια έχοντας διανύσει ήδη 12+ μίλια στα κύματα του Αιγαίου, αφού πριν είχε πέσει από 350 μέτρα ύψος, όπου έγινε η εγκατάλειψη.

 

Η επιχείρηση γίνεται ανοικτά της παραλίας Σαρακήνικο της Κύμης, 12 μίλια από το σημείο της πτώσης. Στο σημείο αυτό το βάθος είναι 500 μέτρα.

 

Σκάφη του Λιμενικού βοηθούν τους δύτες της ΠΑ.

 

Οι δύτες επιχειρούν να προσδέσουν μπαλόνια γύρω του, να αποτρέψουν την ολική βύθιση και να καταστεί δυνατή η ανάσυρσή του.

 

Η περίπτωση καταγράφεται ως μοναδική στα παγκόσμια χρονικά, όπου το αεροσκάφος κατάφερε να επιβιώσει μιας σχεδόν ανεξέλεγκτης πτώσης. Στελέχη της ΠΑ με τα οποία συνομίλησε το pronews.gr, ανέφεραν ότι ο 28χρονος υποσμηναγός ουσιαστικά ανεμοπορούσε όταν έσβησε ο κινητήρας και λόγω της πτέρυγας «δέλτα» του αεροσκάφους και του μικρού ύψους που έγινε η εγκατάλειψη το αεροσκάφος αντί να συντριβεί, προσθαλασσώθηκε σχετικά ομαλά. 

 

 

πηγή –  






Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε. Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας. Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει τους σχολιαστές και δεν εκφράζει την θέση και άποψη του site. Επίσης σας δίνετε βήμα να καταγγείλετε.. τα "στραβά και ανάποδα" για την εποικοδομητική συζήτηση και επίλυση των προβληματων. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Translate »